اجاره ماشین یا خرید بلیط قطار

اجاره ماشین یا خرید بلیط قطار

یکی از معضل های بزرگ قبل از سفر انتخاب نوع وسیله نقلیه است,که با آن می خواهیم به سفر برویم.
در هنگام انتخاب باید تمام موارد چه نقاط قوت و چه نقاط ضعف هر یک از وسایل نقلیه سنجیده شود.

بررسی خرید بلیط قطار و سفر با قطار

امروزه با توجه به اینکه پوشش شبکه ریلی در دنیا افزایش یافته, اما باز هم شاهد این هستیم که, این پوشش تمام مناطق دنیا را شامل نمی شود.
بیشتر این پوشش ها در شهر ها و کشور های معروف می باشد و خرید بلیط این نوع قطار ها برای ایرانیان بسیار گران می باشد , و برای پرداخت آن نیز دچار مشکل هستند.
در مورد راحتی صندلی ها , صندلی های قطار نسبت به خودرو و هواپیما بسیار راحت تر و جا دار تر می باشند.
مهمترین مشکل,تهیه بلیت قطار برای ایرانیان می باشد زیرا تنها راه خرید این نوع بلیط ها برای ایرانیان خرید با کارت اعتباری بین المللی می باشد (یورو و یا دلار) و هزینه زیادی را نیز شامل می شود.

اجاره ماشین به جای بلیط قطار

یکی از مهمترین موارد اجاره خودرو به جای خرید بلیط قطار راحتی در سفر و کم هزینه بودن نسبت به بلیط قطار می باشد.
شما بدون نگرانی در هر زمان و هر مکانی که اراده کنید می توانید در کنار جاده و یا هر جایی که خواستید توقف کنید و از سفر خود با خانواده لذت ببرید.
امکان اجاره ماشین برای ایرانیان بدون نیاز به کارت اعتباری در بیش از 105 کشور توسط شرکت سفر کار ایرانیان نماینده شرکت سیکست میسر می باشد.

مقایسه قیمتی بین چند ماشین

به عنوان مثال برای خرید بلیط رفت و برگشت قطار از فرانکفورت آلمان به وورتسبورگ آلمان باید مبلغی حدود 168 یورو هزینه کنید.
اما با پرداخت حدودا 180 یورو می توانید برای مدت 10 روز خودرو Vm Polo را در شهر فرانکفورت تحویل بگیرید و با ماشینی که کرایه کرده اید به شهر وورتسبورگ سفر کنید و با تمام وجود از مسافرت خود لذت ببرید.

نتیجه گیری : آسان بودن کرایه ماشین نسبت به رزرو بلیط قطار و همچنین کم هزینه بودن آن بهترین گزینه اجاره خودرو می باشد که ما آن را به شما پیشنهاد میکنیم. سفر کار ایرانیان، امکان اجاره خودرو برای ایرانیان بدون نیاز به کارت اعتباری در بیش از 105 کشور را برای شما فراهم کرده است.با ما در تماس باشید