اجاره‌ خودرو در خارج

چگونه در کشور خارجی خودرو اجاره کنیم؟

اجاره‌ خودرو در خارج گزینه‌ی خوبی برای لذت بردن از گردش به راه و رسم خودتان است. دلیل سفر شما هرچه باشد مهم نیست؛ از زدن به دل جاده‌های ایتالیا و یا فرانسه تا دیدن اماکن توریستی شهر پاریس و دیگر شهر های اروپا. به شما توصیه می‌کنیم این بار گزینه‌ی اجاره‌ ماشین را روی میز پیشنهادی‌ برنامه‌ی سفرتان بگذارید. مطمئن باشید تجربه‌ای متفاوت‌تر نسبت‌ به سفرهای قبل منتظرتان است.

اجاره‌ ماشین؛ راحت و مقرون به صرفه

قبل از این‌که به سراغ معرفی بخش اجاره‌ ماشین برویم، بهتر است درباره‌ی مزایای این ویژگی جدید دنیای گردشگری بدانیم؛ صرف هزینه‌ای کمتر نسبت به استفاده از سایر وسایل حمل و نقل عمومی کشورها، انعطاف پذیری در ساعات گشت و گذار، راحتی و مناسب بودن برای انواع سفرها (خانوادگی، دوستانه و کاری) از مزایا و ویژگی‌های آن است. تمایل گردشگران در استفاده از ماشین اجاره‌ای در سفرهای خارجی روز به روز بیشتر شده است. از طرف دیگر شرکت‌های خدماتی گردشگری با هزینه‌ای کمتر نسبت به سایر بخش‌های حمل و نقل عمومی، مشتریان بیشتری جذب می‌کنند.

قدم اول: تعیین زمان

اولین مرحله خیلی ساده است: شما می توانید با شماره دفتر سفر کار ایرانیان ، تماس بگیرید.و تاریخ مسافرت خود را به اپراتور مربوطه اعلام کنید.

قدم دوم: انتخاب ماشین

در قسمت هیجان انگیز اجاره‌ خودرو در خارج یعنی انتخاب مدل ماشین گزینه‌های زیادی پیش روی شماست؛ از مدل ماشین و قیمت اجاره گرفته تا کارخانه‌ی سازنده‌ و نوع دنده (اتوماتیک یا دستی). 
اطلاعات دیگر این بخش شامل مقررات استفاده از ماشین، سن استفاده کننده یا راننده، ظرفیت، بیمه‌ی ماشین، مقررات سوخت و محل دقیق تحویل خودرو است. در صورت داشتن سوال در این زمینه، حتما با ما تماس بگیرید.